Problems logging in
Sascha Walz Fotografie, Content & Social Media Marketing aus einer Hand
Über Storytelling wurde sicherlich schon zur Genüge geschrieben und berichtet. Zu Recht. Der Lebensmittelmarkt erzählt zu wenige, für den Kunden jedoch mehr als relevante, Geschichten. Dabei findet man sie überall in der Wertschöpfungskette, man muss sie nur aufgreifen, aufarbeiten und kommunizieren. Doch wer hat dazu schon Zeit!?
*Trommelwirbel* Genau diese Dienstleistung biete ich an. Ich suche, entwickle und produziere Inhalte in Bild & Text für die Lebensmittelbranche. Guten, relevanten und emotionalen Content.
Produzentenportraits, Mitarbeiter-Stories, Produktvorstellungen - ich bin Fotograf, Texter & (Social Media) Berater. Besuchen Sie gerne meine Webseite und treten Sie mit mir in Kontakt. http://www.saschawalz.de
Mit kulinarischen Grüßen
Sascha Walz
Ronit Roy North America Natural Sausage Casings Market To Be Worth $1,016.63 Million By 2025
The North America natural sausage casings market study presents historical market data in terms of value (2016 and 2017), estimated current data (2018), and forecasts for 2025 -by Source (Hog, Beef, Sheep,and Other). The study also evaluates industry competitors and analyzes the market at a country level.
According to this latest publication from Meticulous Research®, the North America natural sausage casings market is expected to grow at a CAGR of 3.0% from 2018 to 2025 to reach $1,016.63 million by 2025. The North America natural sausage casings market is majorly driven by increasing population, urbanization, meat production, and meat consumption across the region; consumer preference to natural casings over artificial casings; and rising number of fast food restaurant chains. However, factors such as increasing preference to artificial casings by sausage manufactures and casings manufactures’ shift from natural casings to artificial casings due to operational challenges is expected to hinder the growth of this market to some extent.
Download free research study with latest advancement in http://bit.ly/2MMp8sd

Moderators

Moderator details

About the group: AGRAR LEBENSMITTEL NETZWERK

• Founded: 23/11/2009
  • Members: 2.562
  • Visibility: open
  • Comments: 157