Problems logging in
Only visible to XING members Umfrage Mobile Payments
Im Rahmen meiner Masterarbeit führe ich eine Umfrage zum Thema Technologieakzeptanzfaktoren am Beispiel von mobile payment Systemen durch.
Ich würde mich sehr freuen, wenn Sie sich 5 Minuten Zeit nehmen könnten, um meinen Fragebogen auszufüllen: https://ww2.unipark.de/uc/mobile-payment/
Für Fragen stehe ich gern zur Verfügung.
Only visible to XING members Mobile Payment Market to 2027 - Global Analysis and Forecasts
For Details Visit @ http://bit.ly/2YKGhYu
Mobile payment also alludes to as mobile money, mobile money transfer, and mobile wallet generally refers to payment services controlled under financial regulations and performed from or via mobile phones. In place of paying with cash, cheque, or credit cards, a consumer can use a mobile device to pay for a wide range of services including digital or physical goods. Under mobile payment, a mobile wallet is an app that contains your debit and credit card details so that users can pay for products and services digitally by using their mobile devices.
MARKET DYNAMICS
Advantages such as fast and easy payments, convenience, flexibility, and the rising demand & penetration of mobile phones are anticipated to boost the mobile payment market globally. Concerns such as cyberthieves who spoof your mobile wallet and malware in cell phones are one of the major restraining factors in the mobile payment market. Growing market attractiveness of mobile payments in emerging industry verticals especially retail, e-commerce, and entertainment is anticipated to further provide good opportunities to the players operating in the mobile payment market.
Markus Liebe Heute um 22:05 Uhr im Bayern 2 Radio: Christian Pirkner, Chairman von Bluecode im Interview
Achim Bogdahn im Gespräch mit Christian Pirkner, Unternehmer
Wiederholung von 16.05 Uhr
Als Podcast und in der Bayern 2 App verfügbar
Christian Pirkner ging als Elitestudent ins Silicon Valley, zog zwei Start-Up-Unternehmen hoch, weiß jetzt darum, welche Folgen die Dominanz der amerikanischen Kreditkartenfirmen im Online-Zahlungsverkehr für uns hat und arbeitet deshalb nun an einer europäischen Antwort.
Eins zu Eins. Der Talk
Erfahrungen und Einsichten, einschneidende Erlebnisse und große Erfolge: Biografische Gespräche mit Menschen, die eine spannende Lebensgeschichte oder einen außergewöhnlichen Beruf haben.

Moderators

Moderator details

About the group: Mobile Payment Strategy

• Founded: 28/07/2008
  • Members: 798
  • Visibility: open
  • Comments: 11