Only visible to XING members. Musikproduktion Mannheim - Intend Dexterity
Hallo Freunde,
ich bin Musikproduzent, Sound-Engineer und Komponist. Mein Name steht nicht nur für professionelle Aufnahmen und hochwertiges Mastering, sondern auch für die Komposition von einzigartigen Musikwerken - ob Filmmusik, HipHop-Beats, House, Elektro, Pop, Gesang oder akustische Arrangements. Zusammen mit mir betreibt beispielsweise Protective Circle, ein Indie Label in Mannheim, ein eigenes Aufnahmestudio. Ich wirkte ebenfalls bei vielen Live-Veranstaltungen und Musikvideos als Musiker und Songwriter mit.
Musikalisch war Ich bereits in meiner Schulzeit an mehreren Musikprojekten mit dabei und kann mittlerweile auf über 13 Jahre Studio-Erfahrung zurückblicken. Ende 2010 veröffentlichte Ich ein eigenes Album als Freedownload, das mittlerweile über 6000 mal heruntergeladen wurde.
Gerne produziere ich auch für Sie den nächsten Hit. Auf Anfrage, erhalten Sie ein Instrumental-Portfolio, welches mich am besten auszeichnet. Somit können Sie sich ein optimales Bild über mein Element machen.
Musikalische Grüße aus Mannheim
Giovanni Morandin
Only visible to XING members. Neu....!
Hallo,
ich habe beruflich nichts mit Musikproduktionen zu tun, sondern bin eher ein Freizeitmusiker der seine Ideen in Cubase SX/SL festhält um komplette Songs daraus zu entwickeln. Ich bin fortgeschrittener Guitarist, spiele aber in keiner Band. Ich erhoffe mir in dieser Gruppe News und Kenntnisaustausch was Homerecording betrifft, da ich vieles noch nicht weiß. Gibt es hier erfahrene Cubase-Strategen...?
Beste Grüße
Ingo
Only visible to XING members. Musikproduzent mit internationalen Referenzen für Künstler und Medien
Hallo Forums-Gemeinde!
..Ich stelle mich gleich mal vor: Ich bin Komponist & Produzent, die Arbeiten aus meinem Studio werden u.a. in folgenden Filmen & Anwednungen eingesetzt:
- Dreamworks' neustem Werk „People Like Us“ mit Michelle Pfeiffer, 2012 (http://www.imdb.com/title/tt1716777)
- „Warrior“ von Lions Gate mit Nick Nolte, Tom Hardy; 2011 (http://www.imdb.com/title/tt1291584)
- TV-Serien wie Melrose Place, div. MTV-shows (Pimp my Ride, Next, u.v.m)
- diverse CD-Veröffentlichungen von Sony/BMG, Warner, Edel, k-tel, etc.
Ich bin immer offen für neue Zusammenarbeiten mit Künstlern (SängerInnen, Instrumentalisten, etc) oder auch mit Regisseuren/Filmproduzenten.
Ob grosses oder kleines Projekt, ob einfaches Demo oder High-End Master – Ich mache mit Begeisterung und zu fairen Konditionen alles, was klingt & tönt!
Auf meiner Homepage gibt es weitere Infos zu mir & meinen Produktionen: http://www.martytone.com
Ich freue mich, mehr über dein/Ihr Projekt zu erfahren!
Kontakt:
Martin Häne
Tel: 079 446 57 57
Email: info@martytone.com
Sunny Wen Wen Sunny Looking for Guitar engineer and asia sales manager in Shenzhen China
Looking for Guitar engineer and asia sales manager in Shenzhen China
My client who mainly produce Audio and guitar, and sales to the whole world,now in China have OEM factories,and has also set up a trading company.now is looking for some good candidates in Shenzhen.
Below pls find the JD,and if you want to find new job opportunities,pls just send your resume to sunny_wen@bondwest.com or contact with me by 020 2238 0151,ths!
Job 1:asia sales manager
we need someone has been as a sales manager in this line. He can be HK people, Japanese, Singaporean, or Thai.
And he know the market and know how to do the business with the distributor. will base in SZ, China.
Duties:
1.The Sales Manager works for Audio and music instrument business unit
2.In this position, the individual will be responsible for exploring and creating new businesses for the Asia market, managing whole Asia sales businesses and sales working team. Who is work with Channel or distributors to service end customers.
3.This position requires a Bachelor graduate with 6 years of sales experience in Audio and music instrument products, sales experience in the Electronics Industry would be also consider. Give preference to whom good at playing guitar and well knowing of Audio product. The ideal individual must have proven ability to achieve results in a fast moving, dynamic environment.
4.The individual must be self-motivated and self-directed, however, must have also demonstrated ability to work well with people and have a proven desire to be a good team leader.
In addition, the individual must have the abilities to work effectively cross-functionally, coordinate priorities and initiatives, troubleshoot and analyze complex problems, and to manage multiple projects simultaneously while meeting deadlines.
5.Excellent English communication (written and verbal) and interpersonal skills are required.
Job 2:Guitar engineer
job requirement:
1. ≥8years Guitar (Acoustic Guitar and electric guitar) manufactory engineering related working experience.
2. Familiar with international and domestic guitar finish product and guitar component factory.
3. Fluently with using writing and oral English.
4. Working experience in international guitar company is acceptable.
5. Candidate required managerial experience, high organizing, communication and coordination Ability.
6. Initiative, self-discipline and sense of responsibilities, good spirit of team work. a clear-minded head and good judgment in the complicated work environment.
7. Position opens for all nationality and gender in whole country.