Probleme beim Einloggen

SinoJobs - European-Chinese Job Portal

SinoJobs is the leading Job Portal with focus on China and Europe. We offer latest Job Ads in the Greater China Region and Europe.

Sunil Kumar Network and Wireless - Fundamentals
The course explains in great details with amazing visuals about networking and Wireless fundamentals, will be very useful for...
Students
Fresh Engineers
Experience Engineers/architects - for a recap.
Sample Topics :-
How to configure routers & switches
How wireless systems work
How signals are formed
How to plan your wireless network
How to plan IP addressing within your network
How to secure your network
How to calculate Wi-Fi AP range
Nur für XING Mitglieder sichtbar China Telecom lädt zum Netzwerken ein.
Liebe Gemeinschaft,
gerne würde mit Ihnen ein Netzwerk aufbauen.
Derzeit betreue ich deutsche Unternehmen mit ICT Themen in Asien.
China ist der wichtigste Handelspartner von uns Deutschen. Aber wie gut kennen wir die Chinesen? Sind es langfristige Handelspartner oder eher befremdliche Newcomer?
VG
Aycan Duru
Nur für XING Mitglieder sichtbar Alibaba in Europa = Erfolgreich ?
Guten Tag,
derzeit schreibe ich meine Forschungsarbeit über "Markteintritt von Alibaba in Deutschland (Europa) via Kontraktlogistik". Ich würde mich freuen Ihre Meinung zum Thema Alibaba Company zu erfahren.
Link:
https://www.umfrageonline.com/s/alibaba
VG
Aycan Duru
Johannes Pham
+2 weitere Kommentare
Letzter Kommentar:
Hanna Friedrichs Survey: Medium-sized employers
Are medium-sized employers in China attractive employers to you? What experience have you already had with these companies? What expectations do you have? We are conducting a short survey on this topic. The questions won’t take more than 2 minutes of your time and are entirely anonymous.
All participants are entered for a chance to win one of 5 Amazon gift cards each with a value of US$50 we are giving away.