Probleme beim Einloggen

REHAB

Rehabilitation | Therapie | Pflege | Inklusion - 16. - 18. Mai 2019 | Messe Karlsruhe

Lucina Zimmermann Wie das Ankleiden leichter wird
Mehr Informationen:
Tamonda - Senioren & Spezial Bedarf | Pflegemode Online Shop
Dorfstrasse 16
25776 Sankt Annen
Tel 049 (0) 4882 6066 500
täglich von 10:00 - 20:00 Uhr
Tamonda - Senioren & Spezial Bedarf | Pflegemode Boutique
Am Ostersielzug 8
25840 Friedrichstadt
Tel 049 (0) 4881 93737 44
Mo - Fr 12 - 17 Uhr
und nach Vereinbarung
leena Rawade Robotic therapy stimulus of upper limbs provides an example of the excellent motor recovery after stroke that can be achieved using rehabilitation robots
The rehabilitation robots can show patients progress and keep the progress occurring, encouraging patients to work on getting healthier. Get more professional and technical insights: http://bit.ly/2rDzsGA
Independent functioning of patients depends on intensity of treatment, task-specific exercises, active initiation of movements and motivation and feedback. Rehabilitation robots can assist with these tasks in multiple ways. Creating a gaming aspect to the rehabilitation process has brought a significant improvement in systems.
Lower limb systems and exoskeleton systems provide wheelchair bound patients the ability to get out of a wheelchair No company dominates the entire rehabilitation robot market sector. The products that work is still emerging as commercial devices. All the products that are now commercially viable are positioned to achieve significant staying power in the market long term, providing those companies that offer them with a possibility for long term leadership position in the market.
Michael Münzer Vorstellung vivafair - Das Ausschreibungsportal für Messestandbau
Moin Moin aus Kiel,
ich bin Michael Münzer, Vorstand der vivawasser.de AG. Mit meinem Team habe ich als Projekt der vivawasser.de AG vivafair an den Start gebracht.
Ich suche in der Gruppe Kontakt zu Ausstellern, Messebauern und Dienstleistern, um um mich mit denen auszutauschen und deren Bedürfnisse kennenzulernen.
Bei uns haben Aussteller die Möglichkeit über unser Portal durch eine Ausschreibung schnell und einfach ihren Messebauer zu finden, weitere Informationen findet man unter https://vivafair.com oder auf unserer XING Unternehmsseite.
Bei Fragen oder Anregungen kann man mich und mein Team gerne über unsere Webseite, facebook oder natürlich über XING kontaktieren.
Viele Grüße
Michael

Moderatoren

Infos zu den Moderatoren

Über die Gruppe "REHAB"

• Gegründet: 29.07.2014
  • Mitglieder: 151
  • Sichtbarkeit: offen
  • Kommentare: 2