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Augmented Reality Stammtisch München

Augmented Reality Stammtisch München. Tech-Talken und netzwerken zum Thema AR auf ein Bier oder zwei. Sei dabei!

Mark Hub Advancements in Global AR Gaming Market led to Experience Tremendous Growth by 2022
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Augmented reality combines digital inputs into the physical world allowing users to scan physical environments and provide enhanced or augmented experience through the addition of virtual computer generated data. Users can try out this technology through mobile applications. The global augmented reality in gaming market is set to explode with the incoming and revolutionary products like Pokemon Go.
Gaming is a critical consumer segment which can progress with advancements in AR technology. Mobile games with terrains, levels, characters and targets that are optimized using AR technologies will make the cut in 2016-2017 to change the way people see entertainment and recreation. Consider how users in a metro station can scan their reality and create a personalized version of Subway Surfers, a game using AR technology.
Racing games can add on a whole new experience to create a virtual track that incorporates elements of reality using augmented reality.
Estimates for the global AR market by Research Moz are pegged at CAGR (Compounded Annual Growth Rate) of 174.2 percent from 2016-2020. Considering the revenue generated from sales of AR gaming applications and in app purchases, the emerging markets have a role to play in the augmented reality revolution in the present year.
mary george Mobile Augmented Reality Apps Market Size Status and Forecast 2021
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This report studies the global Mobile Augmented Reality Apps market, analyzes and researches the Mobile Augmented Reality Apps development status and forecast in United States, EU, Japan, China, India and Southeast Asia. This report focuses on the top players in global market, like Augmented Pixels, Aurasma, Blippar, Catchoom, DAQRI, Wikitude.
Market segment by Regions/Countries, this report covers:
United States
EU
Japan
China
India
Southeast Asia
Charline Carl Umfrage Masterarbeit HdM: Spannende Praxisbeispiele von VR und AR Anwendungen
Hallo,
im Zuge meiner Masterarbeit führe ich eine Umfrage durch, die Potenziale und Grenzen von Virtual und Augmented Reality abschätzen soll.
Die Umfrage ist unter folgendem Link zu erreichen: http://www.q-set.de/q-set.php?sCode=SCJKNJJZMKTW
Der Fragebogen richtet sich an Experten und Mitarbeiter aus den Bereichen Marketing/Sales & PR, E-Commerce, Digital Business sowie der Geschäftsführung. Er kann auch ausgefüllt werden, wenn man sich nicht mit VR oder AR auskennt. Falls Sie zur Zielgruppe gehören, würde ich mich sehr freuen, wenn sie den Fragebogen ausfüllen. Die Bearbeitung dauert ca. 15 Minuten. Sie würden mir außerdem sehr weiterhelfen, wenn Sie die Umfrage an Ihre Kontakte aus den besagten Bereichen weiterleiten.
Wer sich für die Ergebnisse interessiert, kann gerne seine E-Mailadresse, nach Abschluss der Umfrage, in das dafür vorgesehene Feld eintragen.
Sie bekommen diese E-Mail, da Sie als Ansprechpartner für HdM-Studierende auf medienjob-portal.de aufgeführt sind.
Liebe Grüße und schon mal vielen Dank!
Charline Carl
Björn Schwerdtfeger Nächster Stammtisch Morgen 10.1.2017

Moderatoren

Infos zu den Moderatoren

Über die Gruppe "Augmented Reality Stammtisch München"

  • Gegründet: 02.02.2010
  • Mitglieder: 155
  • Sichtbarkeit: offen
  • Beiträge: 57
  • Kommentare: 1