Daniel Kammerer
Angestellt, Level Designer, Next Games
Helsinki, Finnland
Suchst Du einen anderen Daniel Kammerer?
Werdegang
Berufserfahrung von Daniel Kammerer
Bis heute 9 Jahre und 6 Monate, seit Jan. 2015
Level Designer
Next Games
Creating Levels for an upcoming Blockbuster in Unity 3D
1 Jahr und 1 Monat, Okt. 2013 - Okt. 2014
Level Designer
kuuluu.com
11 Monate, Okt. 2011 - Aug. 2012
Level Designer
Ticking Bomb Games
Level Design in Unity 3D
7 Monate, Dez. 2010 - Juni 2011
Level Designer
49Games
Level Design Inhouse Editor 3rd Person Action Sport Games Race Track Design and implementation
6 Monate, März 2010 - Aug. 2010
Level Designer/Artist
Games Foundation
Finalizing of Assets and Level Content for the Award Winning Wii Title "The Kore Gang". Best Familiy Game 2010 Germany
2 Jahre, März 2008 - Feb. 2010
Level Designer/Artist
Snapdragon Games
Leveldesign. Modeling, texturing. Nintendo Wii, DS. Software: Maya
6 Monate, Aug. 2007 - Jan. 2008
Tester QA
49Games
Testen von Spielesoftware. LOT Check. Bug Report and testing PC, XBox360, Nintendo Wii, PS2
6 Monate, Jan. 2007 - Juni 2007
Level Designer/Artist
u.a. 4Players
Leveldesign Modeling,texturing Webbased 3D
11 Monate, März 2006 - Jan. 2007
3D Artist
CNT Media
Modeling, texturing Level- and Characterdesign. XBox 360. Software: Maya
11 Monate, Apr. 2005 - Feb. 2006
3D Artist
Inverse Entertainment
Modeling, texturing. PC/PS2. Software: 3DS Max, XSI
Ausbildung von Daniel Kammerer
3 Jahre und 4 Monate, Mai 2000 - Aug. 2003
3D Computer Animation
University of Wales
Modeling, texturing, animation 3D Assets. Design and creation of Short Movies Software: Maya
Sprachen
Deutsch
Muttersprache
Englisch
Fließend